Comisión de Control Comisión de Control

Estará integrada polos seguintes membros:

  • Un representante da Axencia.
  • Un representante da consellería de adscrición.
  • Un representante da dirección xeral competente en materia de orzamentos, ao cal corresponde a presidencia da Comisión.
  • Un representante da dirección xeral competente en materia de avaliación e reforma administrativa.

Competencias:

  • Supervisar o procedemento e os sistemas de elaboración da información de xestión económica e financeira que se someterá ao Consello Reitor.
  • Revisar as contas anuais que se deben someter ao Consello Reitor para a súa formulación de acordo coa normativa aplicable.
  • Supervisar as memorias e informes emitidos pola Dirección, nos cales se relacione o grao de cumprimento dos obxectivos cos sistemas de responsabilidade, carreira profesional e incentivos que debe levar asociados.
  • Vixiar o cumprimento das normas orzamentarias na elaboración do orzamento, así como na súa execución, a través da análise do estado de execución orzamentaria mensualmente remitido á Comisión de Control.
  • Informar ó Consello Reitor sobre os asuntos que este lle solicite.